CUM COMAND?

Cum comand?

Pentru a lansa o comanda in cadrul magazinului nostru, aveti doua posibilitati:

1. Puteti selecta produsul dorit din catalogul de produse apasand butonul “Cumpara” sau puteti apasa pe link-ul cu denumirea produsului din catalog, urmat de butonul “Adauga in cos”.

2. Puteti folosi caseta “Cautare rapida”, introducand in aceasta 2 sau 3 cuvinte descriptive (ex: sos de soia)

Ce modalitati de livrare acceptati?

Pentru detalii privind modalitatile de livrare va rugam sa consultati rubricile Transport si livrare.

Am facut o comanda, dar nu am fost contactat(a) pentru confirmare…

Va rugam sa va autentificati si sa verificati continutul cosului de produse. Daca gasiti produsele in cos, atunci comanda Dvs. nu a fost finalizata si deci, nu a fost transmisa. Atunci cand o comanda este procesata corect, la adresa de e-mail pe care ati folosit-o la crearea contului, veti primi o copie a comenzii iar cosul Dvs. de cumparaturi nu va mai contine produse. In cel mai scurt timp de la primirea comenzii, va vom contacta pentru confirmare.

In cazul in care o comanda este refuzata nejustificat la livrare, clientul nu mai poate comanda cu plata ramburs, singurele modalitati de plata agreate fiind cu cardul sau prin transfer bancar.

Pentru orice intrebari sau nelamuriri ne puteti contacta la chefqiRomania@gmail.com sau la telefon 0742 366 953